Wednesday 21 May 2014

SET BERPANTANG

Pengalaman berpantang menggunakan produk shaklee adalah satu pengalaman yang amat berharga. Alhamdulillah untuk kali ketiga, saya diberikan peluang untuk bersalina secara normal lagi. Bermula pengambilan dari hari kedua lagi memandangkan saya bersalina pada sebelah malam...Ahlamdullih...badan terasa amat segar sekali. rasanya macam bukan bersalin rasanya. Terasa amat cergas sekali dan mampu untuk melakukan kerja rumah dengan lebih baik.

Walaupun terpaksa berehat di hospital selama 5 hari kerana baby terkena jundist/ kuning...tapi saya masih boleh berpantang seperti di rumah. Baby dapat menyusu secara direct dengan saya sekalipun susu pada awalnya tidak banyak.

Setelah dapat berurut secara tradisional dan mengambil ESP selain set berpantang...alhamdulillah susu yang dihasilkan sangat memberangsangkan...mampu untuk diberikan kepada baby semasa saya bekerja kelak...

Berpantang selama 44 hari terasa amat cepat berlalu..saya mampu melakukan kerja harian rumah dengan mudah dan cergas. Pengalaman berpantang pada kali ini memang best...

Cubalah untuk menikmati bersama cara berpantang bersama Shaklee...belum cuba belum tahu...

SHAKLEE memang the best!!!

No comments:

Post a Comment